למרות שלמרבית הארגונים ישנו בסיס רחב משותף, לכול ארגון צרכי מחשוב ייחודיים המשקפים את מטרות הארגון, גודל הארגון הנוכחי והצפוי, תקציב, פיזור גיאוגרפי, נפח המידע בארגון ותחום הפעילות הספציפי.מסיבות אלו ואחרות , לכול ארגון נתפרת חליפת פתרונות הכוללת:
- תחזוקה שוטפת
- תמיכה מרחוק
- תמיכה באתר
- זמינות 24 / 7
- שירותי מומחה
- תהליך ניהול IT
כל מה שהארגון זקוק לו על מנת לעבוד בצורה רציפה ואיכותית.
על מנת להבטיח את איכות השירותים הניתנים ללקוח, ניהול שירותי IT מתבצע על פי נהלי עבודה טכנולוגיים ומנהלתיים וכולל תיעוד מלא של עבודת התחזוקה, תיעוד קריאות השרות וזמני העבודה, תיעוד הגיבוי ובדיקות השחזור,עדכון שוטף של הלקוח ופגישות עדכון וייעוץ. שירותי התחזוקה השוטפת מתבצעים ברקע בצורה ייזומה ומתועדים (למען הדורות הבאים….וחקירת תקלות בדיעבד ומניעה שלהן בעתיד) כאשר כל ממצא חריג מועבר להמשך טיפול על ידי גורם התמיכה המתאים.
ERG מספקת מרכז תמיכה זמין בטלפון ובמיילים לטיפול בקריאות של משתמשים בחיבור מרחוק. כול קריאת שרות מתועדת ונמצאת במעקב עד לסיום הטיפול כאשר הלקוח מעודכן במהלך העבודה על ההתקדמות וסיום הטיפול. צוותי השטח מגיעים בצורה ייזומה או על פי קריאה כאשר כול ביקור באתר כולל דוח סיכום פעילות ונושאים פתוחים להמשך מעקב וטיפול.
רכש חומרה חדשה ורישוי שלה מתבצע בצורה יעילה לאחר ייעוץ מקצועי בבחירת התצורה הנדרשת ולאחר מכן אינטגרציה לתוך מערכות הארגון.