להפעיל מרכז תמיכה מקצועי למשתמשים, למוצרים וללקוחות שלכם.
מה אנחנו מספקים?
פשוט- אנחנו מספקים פתרון שלם להפעלת מוקדי תמיכה – HelpDesk בתחום ה IT ומערכות המידע.
מחלקת התמיכה שלנו תקבל את הקריאה, תבצע את הטיפול, תפעיל לפי הצורך ספקי צד שלישי נוספים ותעדכן אתכם בפרטי השירות עד לסיום הטיפול.
הטיפול יבוצע בהקפדה על נהלי עבודה, בקרת איכות ISO, הדרכות פנימיות תקופתיות וצוות מקצועי, שיעבוד עבורכם במקצועיות ובשקיפות מלאה.
היתרונות שלכם בהפעלה מיידית של מרכז תמיכה גדול ומנוסה לצרכים שלכם.
מוקד תמיכת מחשוב
מוקד תמיכה ברשתות מחשוב ומשתמשי קצה כולל:
- תחנות: Windows ,OFFICE ,Printing ,Outlook/EMAIL
- שרתים: Windows Servers ,Exchange ,365 ,AZURE ,VMWARE
- אבטחה: Fortigate ,Checkpoint
- גיבוי: תוכנות גיבוי VEEAM ,Backup exe ,ARC SERV וגיבוי ענן.
- תחזוקה: ביצוע פעולות תחזוקה יזומות, הרצת בדיקות שחזור, בדיקת תקינות גיבויים, הפצת עדכוני אבטחה, ניטור מערכות ניטור והתרעה.
מוקד תמיכת מוצרים טכנולוגיים
- מוצרי תוכנה – תמיכה באפליקציות שלכם בהתקנות ובשדרוגים
- חומרה – מתן מענה מקצועי למוצרים ולחומרה שלכם על ידי צוות תמיכה שלנו
מוקד התמיכה שלנו יאפשר לכם לספק מענה ושירות טכני למוצרים או ללקוחות שלכם.
באמצעות הצוות ותשתיות השירות שלנו תוכלו לקבל באופן מיידי פתרון התואם לצרכיכם להפעלת שירות איכותי.
אנחנו מתמחים במתן מענה ברמה אפליקטיבית למערכות מידע ולמוצרים טכנולוגיים ברמת משתמשים וברמת דרג ב’.
תהליך העבודה שלנו כולל לימוד האפליקציה, העברת ידע,כתיבת נהלים וביצוע הדרכות פנימיות שוטפות.
זמינות
אנחנו מתחייבים לתגובה מהירה (בהתאם לחומרת התקלה). מניסיון העבר שלנו – 90% מהקריאות נפתרות בפרק זמן ממוצע של 20 דקות מפתיחת הקריאה ועד לסיום הטיפול.
נהלי העבודה שלנו הם אלה שהופכים את מרכז התמיכה שלנו למוביל בתחומו ומאפשרים לנו לתת לכם את מגוון השירותים המקיף והמקצועי ביותר בתחום:
- תחזוקת מערכות שוטפת
- הוספת/גריעת משתמשים
- הכנסה/פרמוט תחנה
- בדיקות שחזור
- בדיקות בקרה תקופתיות
רוצים מידע נוסף? צרו אתנו קשר עוד היום ויחד נבנה עבורכם את צוות התמיכה המקצועי ביותר והמתאים ביותר לצרכי הארגון שלכם.