Dynamics CRM – ייעול תהליכי העבודה של העסק שלך

תוכן עניינים

יתרונותיהן של מערכות ה-CRM הקלאסיות הן כבר אולד ניוז עבור רובנו, מאחר ואין כיום כמעט ארגון או בית עסק, אשר איננו משתמש במערכת CRM מסוג זה או אחר. אם כך, זהו הזמן להכיר את השלב הבא של מערכות ה-CRM –

Dynamics CRM של מיקרוסופט

המודולים עיקריים במערכת Dynamics CRM:

מודול המכירות (Sales) – אשר מסייע בהטמעה נכונה של תהליכי המכירות, החל משלב קבלת הליד ועד לסגירת העסקה (מכירה) כולל מנגנוני אסקלציה ובקרה לכל אורכו של התהליך .
מודול השירות (Service) – אשר עוסק בהגדרת תהליכי השירות היעילים ביותר, שיאפשרו לשים את הלקוח במרכז – החל משלב יצירת הקשר הראשוני ועד לקבלת המענה האיכותי והמהיר ביותר.
מודול השיווק (Marketing) – אשר עוסק בהגדרת תהליכי שיווק יעילים, החל משלב הגדרת רשומות התפוצה , דרך הגדרת קמפיינים ממוקדים וניתוח יעילותם של הקמפיינים (KPI).

כל זה טוב ויפה, אבל

מה מאפשרת לכם מערכת Dynamics CRM?

להיות מספר 1 במכירות :
• ניהול ההזדמנויות מאפשר לך לאתר ולפתח את ההזדמנויות הרווחיות ביותר, מבלי לבזבז זמן על הזניחות.
• המערכת מאפשרת לך להכיר את הלקוחות שלך וליצור איתם קשר חכם, אשר יתמוך בתהליך המכירה ובשימור הלקוח.
• העבודה עם מערכת Dynamics CRM מאפשרת ניהול חכם של צוות המכירות וההזדמנויות העסקיות, כדי לקצר מחזור מכירות, להגדיל מחירים ולסגור יותר עסקאות.
• המערכת מאפשרת ייעול תהליכי המכירה ואספקת המידע הנדרש על ידי כלי ניהול תהליכי המכירות של Dynamics CRM  מאפשרים לצוות שלך להתמקד ולהצליח במשימה שלהם: למכור, למכור, ו…למכור.

להיות מספר 1 בשירות :

• הקשר עם לקוחותיך מתחיל ותלוי בשירות האיכותי שהעובדים שלך נותנים, לכן, כדאי לאפשר להם עבודה קלה ומהנה, המשפרת את מהירות ואיכות התגובה ללקוחות.
• כלי השירות של Dynamics CRM עוזרים לך להכיר את לקוחותיך ולזכות בנאמנותם דרך מתן שירות אחיד, אישי ומהיר. וכידוע, שירות מוצלח מוביל למערכת יחסים מנצחת עם הלקוחות, אשר מצידה, מגדילה את נאמנותם ואת ההכנסות, באופן טבעי.

להיות מספר 1 במה שאתה :
חושב לפתח מערכת ניהול לקוחות?
במקום לפתח מערכת מידע מאפס, השתמש בפלטפורמה על רכיביה המוכנים כבר כדי לקצר ולייעל את הפיתוח וההטמעה של כל מערכת הדרושה לניהול הצרכים הארגוניים שלך.
יש לך כבר מערכת לניהול לקוחות?
Dynamics CRM הינה פלטפורמה גמישה, היודעת להתאים עצמה לכל Line Of Business שלך!

מה אנחנו, ERG, יכולים לעשות עבורך?

אנו נלווה אתכם בתהליך מסודר בכל חלקי התהליך:
• ניתוח ואפיון הצרכים והדרישות של הארגון
• התאמה לתהליכים העסקיים המיוחדים (אנחנו תופרים עבורך את המערכת בהתאמה לצרכים)
• הטמעה של מערכת ה CRM
• ביצוע התאמות ופיתוחים
• הטמעה של התהליכים העסקיים
• הדרכה וליווי שוטף של המערכת
כך שבסופו של תהליך, תעמוד לרשותכם מערכת Dynamics CRM מבוססת פתרון ענן (בהקמה מיידית וללא מורכבות או צורך בשרתים), עם חיבור לאופיס (בשילוב מלא ושקוף עם מערכת אופיס המוכרת למשתמשים) ובגישה מאובטחת ופשוטה למידע בכל זמן ומכל מקום.

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

דילוג לתוכן