שירותי מחשוב ענן לעסקים

הגיע הזמן להתקדם לשירותי ענן שפשוט עובדים על גבי תשתיות מחשוב יציבות, זמינות ומאובטחות. 

הצטרפו גם אתם למאות לקוחות ואלפי משתמשים מרוצים שפשוט עובדים בענן בצורה מאובטחת ויציבה ללא תקלות.

פתרונות הענן שאנו מציעים:

שולחן עבודה בענן, שרתי ענן פרטיים, ענן AZURE, דואר בענן, גיבוי ו DR בענן.

מומחי הענן המקצוענים שלנו שלנו ילוו אתכם בכל שלבי התהליך, ההקמה והתמיכה לשירותי הענן :

המעבר והשימוש בשירותי ענן שמתאימים לצרכים העסקיים שלכם  יבטיחו לכם הפעלה מהירה, זמינות, יציבות וביצועים מיטביים למערכת המחשוב שלכם בעלות חודשית ברורה ללא הוצאות רכש גדולות של חומרה ורישוי.

לקוחות שבחרו בנו

בואו נדבר

הצעד הראשון שלכם להתחבר לשירותי מחשוב לעובדים

אודות ERG

0 +
שנות ניסיון
% 0
לקוחות ממליצים
0
מומחי מחשוב
7/ 0
מסביב לשעון

חברת ERG עוסקת מאז 1999 במיקור חוץ של פתרונות מחשוב לארגונים. 

אנחנו מספקים שירותי מחשוב מנוהלים כולל: ניהול רשתות, פתרונות ענן, אבטחת מידע ושירותי מרכז תמיכה תחת אחריות אחת.

כחברת מחשוב מובילה עם מעל 20 שנות ניסיון ומאות לקוחות ממליצים אנחנו שמחים לאפשר לכל לקוח שלנו ליהנות ממערכות מחשוב יציבות ומשירותי מחשוב ברמה המקצועית הגבוה ביותר.

נשמח להבין את הצרכים שלכם ולהפעיל עבורכם סביבת מחשוב שתאפשר לכם להתרכז בעבודה.

הגיע הזמן להתקדם למערכת מחשוב יציבה וליהנות משרות מקצועי וזמין.

איך מתבצע המעבר לענן?

1

הבנת צרכים

בירור ייסודי של צרכי הארגון לוודא איזו סביבת אחסון ענן מתאימה לכם

  • משאבי מחשוב נדרשים: ליבות, זיכרון ונפחי אחסון
  • כמות משתמשים
  • צרכי אבטחת מידע
  • התחברות מרחוק
  • אילו מערכות מידע נוספות קיימות בארגון
  • התאמת הצרכים לפתרון לענן

2

הקמה

הקמת תשתיות ענן על ידי אנשי המקצוע שלנו 

  • הגדרת שרתים מתאימים
  • הקמת תשתיות אבטחת מידע
  • התקנת מערכות מידע
  • הגדרת תהליכי גיבוי ו DR
  • הפעלת מערכת ניטור
  • הגדרת נוהל תחזוקה ובקרה

3

בדיקות מעבר

בדיקות מערכת טרום המעבר מאפשרות מעבר חלק ומהיר

שלב בדיקות מקיף מאפשר לבצע מעדבר מהיר , השבתה מינימלאית והפעלה מהירה ללא תקלות

4

מעבר אמת

יום ה D DAY  מעבר אמת למערכת פריוריטי בענן

זה החלק היפה. לאחר ביצוע מסודר של שלבי העבודה מעבר האמת הוא קל, חלק ומהיר. הפסקת עבודה, העברת חומר, בדיקות והפעלה וכמובן תמיכה לאחר המעבר.

שאלות נפוצות בנושא מחשוב ענן לעסקים

שירותי ענן לעסקים מורכבים מגוון רחב של שירותי לעסקים מבוססי ענן – שרתי אירוח בענן, גיבויים בענן, שירותי דואר בענן, מערכי אבטחה, אנטי וירוס, פריוריטי בענן.

המעבר לשירותי ענן אשר מתאימים לעסק שלכם נועדו על מנת לשפר ולייעל את מערך המחשוב שלכם תוך שמירה על יציבות וביצועיים מיטביים למערכת המחשוב שלכם.

שירותי ענן מורכבים ממכלול רחב של שירותים שלא בהכרח תצטרכו את כולם.

עלות שירותי הענן שלכם תיקבע על פי דרישות העסק שלכם והצרכים הארגוניים אשר יוגדרו במהלך שיחת איפיון מעמיקה עם מומחי הענן שלנו.

שירותי ענן מאפשרים גמישות בעלויות לאורך כל תהליך העבודה ובהתאם לימוש בפועל, דבר שעלול להוזיל את עלויות המחשוב שלכם לטווח הרחוק מבלי לפגוע ולא במעט בביצועי המערך שלכם.

אנחנו בהחלט לא הפתרון הכי זול בשוק אבל גם כמו שסבתא ויוי זכרונה לברכה הייתה אומרה שהולכים לרופא שיניים לא מחפשים את הכי זול או בגרסא אחרת מה שקונים בזול בדרך כלל עולה ביוקר.

אנחנו ספק מקצועי ומנוסה והמחירים שלנו הוגנים.

20 שנות ניסיון . אנחנו מספקים שירותי ענן ללקוחות לחברות ציבוריות, חברות הזנק, משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, מפעלי ייצור, חברות שיווק והפצה וחזרות הזנק. בכול תחום אנחנו מכירים את מערכות המידע הנפוצות, צרכי העובדים במשרד ובשטח, דרישות אבטחה ורגולציה. אנחנו יודעים מה אחרים עושים ומה עובד. 

זה החלק הכי פשוט. השותפים ב ERG ישמחו לשוחח ולהפגש איתכם, לברר את הצרכים והבעיות ולהציע פתרון.

פשוט תתקשרו או תשתמשו בטופס צור קשר. משם אתם בידיים טובות.

 ברשימת הממליצים המקוצרת שלנו באתר תוכלו למצוא חברות מוכרות שעובדות איתנו כבר שנים. חברות שסומכות עלינו כספק מחשוב מקצועי, רציני ואמין.

לקוחות ממליצים

אם אתם קוראים את השורות האלה בוודאי כבר שמעתם על שירותי מחשוב ענן לעסקים, מקולגה, אחד המנהלים או העובדים בעסק, אולי אפילו ממתחרים, וייתכן שכבר יש לכם שירות מחשוב ענן אך אתם רוצים להבין אם באמת מציעים לכם את הטוב ביותר. אם כן, השורות הבאות מוקדשות לכם.

מצטרפים למאה ה- 21

אם אתם נמנים בקבוצה הראשונה, של אנשים שעדיין לא מקבלים מחשוב ענן לעסקים, נסביר שמדובר למעשה באפשרות לגשת אל המחשוב של הארגון מרחוק, בין אם דרך האינטרנט או קו תקשורת ייעודי.  בדרך זו אתם יכולים להפעיל את מגוון היישומים הדרושים לכם וליהנות משילוב מצוין בין התוכנות והמערכות השונות. במקרה הזה אתם בעצם “יושבים” על שרת וירטואלי שמבוסס על שרת אמיתי פיזי שמצוי בחוות שרתים מאובטחת אי שם בישראל או בחו”ל.

השרת הפרטי שלכם מעניק פתרונות מתקדמים בעלות הרבה יותר נמוכה, מה שמאפשר לכם להיפרד מחדר השרתים שלכם. זאת בלי שצריך לבצע השקעה כספית מהותית על חומרה ותוכנה כשהמערכת מוקמת או משודרגת בעתיד, ובעלות חודשית קבועה וידועה מראש. 

במילים אחרות, אתם מקבלים מענה חסכוני מאוד המתאים מצד אחד לתקציב החברה או העסק, ומצד שני מותאם בדיוק לצרכים שלכם – כולל למשל התקנת יישומים ואפליקציות ללא מגבלה טכנית, שינויים בכוח המחשוב הדרוש לכם לפי היקף הפעילות המשתנה, בחירה בין מספר מערכות הפעלה, וכן הלאה.

יש להדגיש כי זמני ההקמה של השרתים והמערכות שלהם הינם מהירים מאוד, הם יושבים באתרים בישראל או בחו”ל של חברות ידועות ואמינות, ופועלים לפי סטנדרטים מתקדמים של אבטחת מידע.

תכל’ס – מה זה אומר?

זה אומר שגם בתור ארגון מסדר גודל בינוני ואפילו קטן אתם יכולים ליהנות, בעלויות נוחות מאוד וזולות יותר מהחזקה של שרת פיזי, ממיטב הכלים והתשתיות לתפעול המידע הארגוני. כמו כן אתם יכולים ליהנות מקשת רחבה של אפשרויות כמו שירותי דואר בענן, אבטחת דואר בענן, אנטי וירוס בענן, גיבויים בענן, שירותים וירטואליים, ואחסון של פריוריטי בענן במידת הצורך.

נשמע מורכב? ממש לא
אבל יש לנו יתרון עליכם של מעל 20 שנה ואנו יודעים היטב שלא מדובר בסיפור מסובך. 

אנו נדאג להתאים את הפתרונות בדיוק לדרישות ולצרכים שלכם, כך שיהיו חסכוניים ומשתלמים, יעילים ופרודוקטיביים, ובאמת יביאו לשיפור התנהלות הארגון. המעבר עצמו נעשה על ידינו בצורה פשוטה וחלקה עם מינימום השבתות, הפתעות או תקלות, ומעבר לכך אנחנו לא משאירים אתכם לבד. 

לכל אורך הדרך אתם מקבלים מאיתנו תמיכה עם שירותי IT מלאים.

כבר יש לי ספק ענן – לא בטוח שאני מרוצה…

אם אתם משתייכים לקבוצה השנייה, כלומר של בעלי עסקים שכבר מקבלים פתרונות ענן, אבל לא בטוחים שיש לכם את המענה הטוב ביותר שאפשר להשיג – כדאי שתמשיכו לקרוא. 

אכן, פתרונות ענן לעסקים מעניקים לארגונים מגוון יתרונות שאין חולק עליהם, לכן הם זוכים לפופולריות כה גבוהה בקרב חברות וארגונים בכל רחבי תבל. אין ספק שמדובר באפשרות משתלמת, יעילה, זמינה ואמינה לעסקים מכל סדר גודל. אבל עם העלייה בביקוש כך גם גדל ההיצע ובכל עת הספקים מציעים “את הפתרונות הטובים ביותר”.

לכן, אם ברצונכם להבין את טיב השירות שאתם מקבלים כרגע, או פשוט רוצים לדעת עם איזה ספק לעבוד, כדאי שתבדקו כמה קריטריונים בסיסיים:

גמישות מבחינת העלויות – האפשרות להתאים את החבילה שלכם לצרכי המחשוב האמיתיים, כגון עוצמת העיבוד ונפח האחסון. על מנת לנצל את היתרון הזה חובה לעבוד עם ספק שמאפשר לכם לשנות את החבילות, ומכאן את המחירים, על פי השינויים הנדרשים מצד העסק לאורך תקופת ההתקשרות.

 היכולות הטכניות שהספק מציע – כך למשל, ייתכן מצב שבו ספק מציע (כפי שצריך וחייב להיות) גמישות מבחינת עוצמת כוח העיבוד. ואולם, כאשר אתם נכנסים לתקופה של התרחבות וצמיחה, או לפרויקט הדורש משאבים מרובים, מתחילות להתעורר בעיות. לפתע מתברר שהספק אינו מצליח לתת מענה הולם מבחינת יכולותיו הטכניות, מה שמוביל לעיכובים מרגיזים ואפילו להשבתת המחשוב בעסק. לכן ודאו שאתם עובדים עם ספק אמין ומוכר, שבאמת מסוגל לתת מענה מקצועי ומהיר לעומסים משתנים.

ניסיון – לא בוחרים בחברה שאין לה  מספיק ניסיון. תבינו, מדובר בכל המידע הכי חשוב של העסק שלכם!

מוקד טלפוני ומערך שירות זמין – מי לא אוהב שירות מקצועי וטוב?

מחשוב ענן – מה זה אומר?

מחשוב ענן הינו שם כללי למגוון רחב של שירותים הניתנים לאנשים פרטיים, עסקים וארגונים כאחד. דרך מחשוב ענן אנו יכולים למקסם אלפי מונים את כלל התהליכים העסקיים שלנו, להריץ יישומים שונים בענן ולהפוך את העבודה לפרודוקטיבית הרבה יותר. תשתיות ענן הינן תשתיות חיצוניות אשר נותנות לנו את האפשרות לשלב מגוון רחב של יישומים, פיתוח יכולות פונקציונאליות וכניסה אל העולם המודרני והחדש תוך כדי שאנחנו נהנים מזריזות, גמישות רחבה וחיסכון כלכלי נרחב.

מה הם היתרונות במחשוב ענן?

כאשר אנחנו מדברים על מחשוב ענן אנו רואים מגוון רחב של יתרונות אשר גורמים לעשרות עסקים וארגונים לפעול לשם מעבר למחשוב ענן. מחשוב ענן הפך לבחירה הטבעית של העידן הדיגיטלי כיום וטומן בחובו לא מעט יתרונות, ביניהם ניתן לראות:

  • חיסכון כלכלי – כאשר אנחנו עובדים עם מחשוב ענן אנחנו נהנים מחיסכון כלכלי רב מאחר ואנחנו משלמים אך ורק על השימושים שלנו ויכולים להוריד הוצאות הקשורות לתפעול המערכות השונות של העסק שלנו.
  • מהירות – מחשוב ענן נותן לנו את האפשרות לגמישות רחבה לצד מהירות, ומקום בו אנו נוכל לבדוק תהליכים שונים בעסק שלנו ולקבל פידבק ישיר.
  • נגישות מכל מקום – אנחנו יכולים לגשת אל מערכות הענן שלנו מכל מקום ולא מוגבלים אל מקום פיזי אחד, מה שהופך את המלאכה לפשוטה יותר מכל מקום בעולם.
  • זמינות מלאה – מאחר וכל מוצרי הIT בהם אתם עושים שימוש נמצאים בענן, אין שום צורך בתחזוקה ו/או גיבוי שלהם. תוכלו ליהנות מזמינות מלאה לכל אחד מן עובדי הארגון תוך כדי שאתם נהנים מאבטחה ומעטפת מלאה של תוכנה לצד חומרה תחת קורת גג אחת

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במחשוב ענן

מחשוב ענן הפך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם בו אנו חיים. אנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת שירותי מחשוב ענן לעסקים אשר תאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם, תעזור לכם לעבור אל ענן ייעודי המותאם עבורכם במינימום תקלות ותדאג לבצע הדרכות ולנהל את הכל תחת קורת גג אחת בצורה מקצועית ומהימנה.

לקוחות וגולשים יקרים,

ימים קשים, עצובים ומורכבים עוברים על כולנו.

משפחת ERG שולחת אהבה ותנחומים עמוקים לכול משפחות ההרוגים והנעדרים והחלמה מהירה ושלמה לכול הפצועים.

בעזרת השם ובמהרה נננצח ונחזור לשקט ולשגרה.

אנחנו מעדכנים שגם בזמנים קשים אלו הצוות שלנו ערוך וזמין לסייע בכל נושאי המחשוב שלכם כרגיל.

אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לכול עם ישראל ושנדע זמנים טובים יותר במהרה.

משפחת ERG פתרונות מחשוב ותוכנה.

דילוג לתוכן