מהם יתרונות שירותי מחשוב ענן לעסקים?

תוכן עניינים

אם השאיפה שלכם היא התייעלות ארגונית, מיקסום ביצועים ויכולת ניהול, גמישות גבוהה בצריכת השירותים, גיבוי ועדכונים בצורה קלה ופשוטה ויכולת לעבוד מכל מקום (וזה רק על קצה המזלג…) – שירותי ענן זה בדיוק היעד הבא שלכם בארגון.

שירותי מחשוב ענן לעסקים הינם שירותים המסייעים לגבות, להעביר ולחלוק מידע הנמצא במחשבים שונים, שלרוב משתייכים לעובדים שלכם. הגיבויים עצמם מתבצעים על גבי שרתים ומאחסנים מאגרי מידע גדולים ומשמעותיים של בית העסק הן בפן הפיננסי, התפעולי והשיווקי.

כשאתם עוברים לשירותי מחשוב ענן אתם בעצם משכירים שירותי מחשוב ותוכנות בהתאם לצרכים ולשימושים שלכם, במקום האופציה השנייה של קניית שירותי המחשוב, תוכנות ורישיונות אשר דורשות תחזוקה ושדרוג לאורך הזמן.

עם שירותי ענן אתם גם משפרים ביצועים וגם חוסכים כסף אז איזה סיבה יש לכם לא לבחור בשירותי ענן?

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים

אז מהם היתרונות של שירותי מחשוב ענן

מחשוב דרך ענן מהווה שינוי גדול משיטות העסקים המסורתיות.

חיסכון בכסף לארגון שלכם

לפני שרוב העסקים פנו לשירותי מחשוב בענן, מערכי הגיבוי והתפעול בתחום המחשוב היו עולים להם הון רב: הכמות העצומה של השרתים, שימור הטמפרטורה והתחזוקה שלהם, ואף התיקון של התשתית מידי פעם בפעם עולים לבית העסק כסף רב. 

שירותי מחשוב ענן לעסקים מנטרלים את הצורך בהון חברה עצמי ואת הצורך ברכישה של תוכנות וחומרות חזקות שיתפעלו את מערך המחשוב במקום העבודה. כל שיש לעשות הוא להירשם לשירות שבו נגבה ריטיינר חודשי והוגן מבית העסק, ובתמורה החברה מקבלת שירותי גיבוי ושימוש במגוון רחב של תוכנות לייעול פעילות החברה, בחבילה משתלמת ונוחה שתמיד ניתן להתאים לצורכי החברה לפי גודל, כמות עובדים וצרכים ספציפיים.

שירותים מהירים ויעילים יותר

רוב שירותי מחשוב ענן לעסקים הם מהירים מאוד, ובזכות זאת מאפשרים גיבוי מיידי של כל פיסת מידע וניהול הדוק של מערך הפעילות של העובדים.

בכל זמן, מכל מקום

שירותי ענן הם מאוד נוחים וניתן להתחבר אליהם מכל מקום בעולם עם ההרשאה הנכונה. בזכות זאת, בין אם העובדים שלכם עובדים מהבית או מעבירים את עיקר זמנם בעבודה בחו”ל, הם בכל זאת יכולים לגשת בקלות לכל המידע ולהעביר תכנים משלהם דרך הענן במספר לחיצות עכבר בלבד.

יכולת שדרוג בזמן אמת

בניגוד לתוכנות וחומרות חיצוניות שיש צורך להתקין ולעדכן בנפרד, כל שירותי הענן מותקנים במערכת תוך רגע ומתעדכנים באופן אוטומטי. חסרה לכם תוכנה? רכיב? משאב? לא בעיה – זה הכל עניין של דקות בודדות ולא צריך לחכות לטכנאי שיגיע להתקין.

מקסימום ביצועים

כל שירותי הענן ניתנים בזכות חוות שרתים עצומה המשתייכת לחברה המספקת. מערך השירותים הוא מאובטח, מתוחזק ומשודרג על בסיס קבוע, ועל ידי כך מבטיח להמשיך ולספק את צורכי העובדים והחברה ללא צורך לתחזק חוות שרתים משלכם או לשכור את האנשים המתאימים לתפעל אותה.

מהימנות

שירותי מחשוב ענן לעסקים מסייעים להקל על החזרה לשגרה לאחר קריסות מערכתיות, ולהציל מידע המאפשר לשמור על המשכיות העסק בטווח הארוך.

אבטחה מלאה

ספקי ענן רבים מציעים מגוון רחב של טכנולוגיות וסוגי מדיניות שונים, המחזקים את מערך הבטיחות של הענן ומסייעים להגן על המידע, האפליקציות והתשתית של בית העסק מפני איומים פוטנציאליים.

סוגים של שירותי ענן

לא כל סוגי שירותי מחשוב ענן לעסקים הם זהים או נכונים לכל בית עסק. קיימים מספר מודלים שונים שכדאי להכיר, בכדי לבחור את הנכון ביותר עבור החברה שלכם.

ענן ציבורי

ענן שאינו שייך לחברה באופן פרטי, אלא מתופעל כל ידי צד ג’ המהווה ספק של שירותי ענן במיקור חוץ. הספק מעניק לכל מחשב בחברה את משאבי מחשוב המתאימים כמו השימוש והאחסון של מידע בשרתים שלו דרך האינטרנט.

בתצורת ענן ציבורית כל האפליקציות, החומרות והתשתיות של המערכת שייכות למנהל שירותי הענן, והוא מאפשר לכם את הגישה אליהן על בסיס של ריטיינר חודשי, שמשתלם מאוד ומאפשר גישה לאינספור כלים חכמים ונוחים לשימוש. ניתן לגשת לשירותים אלו ולנהל את החשבון שלכם ואת אופן הפעילות שלו דרך דפדפן אינטרנט, ועל ידי התחברות למערך הענן לפי סיסמא והרשאה המותאמת מראש.

ענן פרטי

סביבת ענן פרטית משמשת אך ורק בית עסק יחיד, ולרוב נמצאת בבית החברה בתור חוות שרתים המצריכה תחזוקה ותפעול משל עצמה על בסיס קבוע. לעיתים, חברות עושות מיקור חוץ לחוות השרתים ומאחסנות אותה בצד ג’ מהימן, המתחזק את המערך עבורם. בתצורה זו, כל השירותים והתשתיות מתוחזקים באופן פרטי מה שיותר בטיחות, אך פחות משתלם.

ענן היברידי

עננים היברידיים משלבים בין השימוש בשירותי ענן פרטיים לציבוריים, וקושר בין הטכנולוגיה המאפשרת למידע להיות מגובה היטב ולהשתקף בקלות בפני העובדים. פעילות מסוג זה מספקת למערך העבודה גמישות רבה, ומסייעת לעשות אופטימיזציה לתשתית הקיימת הן מבחינת אבטחה והן מבחינת תפעול.

אנחנו בERG מומחים כבר למעלה מ- 20 שנים בתחום המחשוב, ומספקים לחברות, עסקים ותאגידים פתרונות מחשוב ענן מתקדמים, ברורים ומותאמים אישית לדרישה ולצרכים שלהם, אשר מביאים בסופו של דבר למקסימום תפוקה במינימום השקעה. לפרטים נוספים, צרו קשר.

מעוניינים במידע נוסף? צרו אתנו קשר כבר היום והעבירו את העסק שלכם לשירותי ענן

תוכן עניינים

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

לקוחות וגולשים יקרים,

ימים קשים, עצובים ומורכבים עוברים על כולנו.

משפחת ERG שולחת אהבה ותנחומים עמוקים לכול משפחות ההרוגים והנעדרים והחלמה מהירה ושלמה לכול הפצועים.

בעזרת השם ובמהרה נננצח ונחזור לשקט ולשגרה.

אנחנו מעדכנים שגם בזמנים קשים אלו הצוות שלנו ערוך וזמין לסייע בכל נושאי המחשוב שלכם כרגיל.

אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לכול עם ישראל ושנדע זמנים טובים יותר במהרה.

משפחת ERG פתרונות מחשוב ותוכנה.

דילוג לתוכן