תמיכה מורחבת 24X7 – שרות “מסביב לשעון” למערכות ומשתמשים
אנחנו מבינים שמערכות המחשב שלך לא “הולכות לישון”, לא “יוצאות” לסוף שבוע או לחופשה שנתית בקיץ.
בהתאם לצרכי הלקוח אנו מספקים פתרון של ניטור ותמיכה למערכות הקריטיות בארגון 24X7.
שרות תמיכה וניטור 24X7
- 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע מרכז התמיכה של ERG מקבל התרעות על התפתחות תנאי תקלה או השבתה שלמערכות המחשוב – גם בשעות וימי המנוחה.
- עם קבלת ההתרעה כונן מרכז התמיכה שלנו יפעל במהירות לפתרון התקלה והחזרת המערכת למצב תקינות – לפעמים עוד לפני שמשתמשי המערכת יודעים על התקלה או ההשבתה
שרות תמיכה VIP
- שרות תמיכה VIP שלנו מספק למשתמשים הבכירים בארגון שרות של תמיכה טלפונית בנושאי התחברות למשרד,VPN, תקשורת ודואר אלקטרוני מסביב לשעון.
- שרות תמיכה VIP מבטיח כי המשתמשים הבכירים בארגון יוכלו להמשיך ולעבוד בכל שעה ומכלמקום בעולם