מרכז תמיכה (שירות HelpDesk) – מקצועני מרכז התמיכה שלנו זמינים לשרותך
מרכז התמיכה שלנו מספק עבורכם תמיכה טלפונית ובחיבור מרחוק לטיפול בקריאות שירות / תקלות משתמשים / חיבור מרחוק / בעיות אופיס / תקלות ססטם ובעיות במערכות מידע יעודיות.
צוות התמיכה שלנו זמין בשעות המשרד 8:30 – 17:30 ומספק מענה מקצועי ומהיר כאשר ניתן להרחיב את המענה לזמינות של עד 24/7.
מערכת קריאות השירות המתקדמת מאפשרת ללקוחות לפתוח קריאות עצמאית בצורה יעילה ולקבל / לצפות בעדכונים בצורה שקופה ובזמן אמת.
המוקד מנוהל על ידי מנהלות השירות שיחד עם מנהלי הלקוחות זמינים עבורכם טלפונית למקרים דחופים.
מרכז התמיכה מאפשר לכם להנות מתמיכה רצינית ומקצועית בחיבור מרחוק. אנשי צוות מרכז התמיכה המקצועיים שלנו עוברים הדרכות שוטפות על לקוחות וטכנולוגיות ומספקים שרות מקצועי ואיכותי.
יתרונות מרכז התמיכה:
- צוות התמיכה המקצועי והאדיב שלנו נמצא זמין לשרותך במהלך שעות המשרד
- פתיחה ועדכון קריאות שרות מתבצעת על ידי מערכת מתקדמת ובצורה נוחה הכוללת – פורטל תמיכה ללקוח, לינק אישי לניהול קריאות, אפשרות לפתיחה ועדכון קריאות על ידי שליחת מייל, מתן משוב וציון על הטיפול בקריאות
- ניתן תמיד ליצור קשר טלפונית עם מנהלות מרכז התמיכה או מנהל הלקוח לקבל סיוע
- כל קריאות השרות מתועדות במערכת ניהול מתקדמת המבטיחה מעקב מנוהל ותיעוד מדוייק של הפעילויות בקריאה
- כל פעילות ועדכון במהלך הטיפול בקריאה מועברים במייל בצורה שקופה ואוטומאטית למנהל מטעם הלקוח / לפונה שפתח את הקריאה
- החיבור למחשב הלקוח מתבצע על ידי כלי מאובטח לשליטה מרחוק שכולל אישור של החיבור – אין שימוש בחיבורים קבועים שמהווים סכנת אבטחה רצינית
- על פי צורך או בקשת הלקוח מתבצעת אסקלציה של הטיפול בבעיה אל צוות השטח
- במידה ונדרש יופעלו ספקי צד ג נוספים על ידי מרכז התמיכה על מנת לספק מענה לפתרון של הקריאה
- בסיום הטיפול בקריאת השרות מרכז התמיכה מעדכן את הלקוח ומוודא תקינות
רוצים להתקדם ולקבל שירותי מרכז תמיכה שפשוט עובדים? בואו נדבר.