ניהול שרתים וירטאולים בענן – הפתרון המתקדם למערכות זמינות בעלות נמוכה.
ניהול שרתים וירטואלים בענן לצד תחזוקת שרתים מאפשר לארגונים קטנים ובינוניים להיפרד לשלום מחדר השרתים האירגוני. שרתים וירטואלים בענן מספקים פתרון מתקדם בעלות חודשית קבועה, ללא צורך בביצוע השקעות מסיביות בחומרה ותוכנה בעת הקמת המערכת או בעת ביצוע שדרוג.
הידע והנסיון שלנו ב 15 שנים האחרונות מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו שרות המבוסס על מתקן חוות השרתים המתקדם בישראל.
תשתיות חברת מיקרוסופט או אמאזון ומאפשרים לנו להציע בהתאם לצורך פתרונות בינלאומיים במגוון אתרים בעולם – בהתאם לצרכי הלקוח.
- מחיר חודשי נמוך – ללא השקעות
- מגוון אתרים בישראל או בחו”ל בהתאם לצרכי הלקוח
- רמת זמינות מירבית
- הגדרת השרת בהתאם לדרישות הלקוח
- התקנת יישומים ואפליקציות ללא מגבלות טכניות
- גמישות מרבית – הגדלת כוח מחשוב על פי צורך
- סטנדרטים מחמירים בתחום אבטחת המידע
- זמן הקמה מהיר ביותר לשרתים ומערכות
- בחירה בין מגוון מערכות הפעלה
מה ההבדל בין שרתים רגילים לשרתים בענן?
בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר עסקים וארגונים המבינים את החשיבות במעבר אל שרתים בענן לשם קבלת פתרונות לעסק שלהם. עד לפני כמה שנים יכלו ארגונים לאחסן את המידע אך ורק על שרתים פיזיים מקומיים ואילו בשנים האחרונות שרתי ענן הפכו להיות בחירתם הטבעית של ארגונים רבים. אנו רואים מגוון רחב של יתרונות בשרתי ענן אל מול השרתים הרגילים:
- תחזוקת רשת – כאשר אנחנו רוכשים שרתים בענן אנו יכולים להיות רגועים מאחר ואנו לא צריכים לדאוג בשום פנים ואופן לאבטחה ולתחזוקה של הרשת מאחר והכל מטופל תחת קורת גג אחת אצל ספק הענן שלנו. מאידך במקרים בהם אנו נעבוד עם שרתים רגילים אנו נצטרך לאחסן את השרת אצלנו ולדאוג לתחזוקת הרשת ולבעלי מקצוע אשר יפעלו לשם אבטחת השרתים.
- זמינות מכל מקום – שרתים רגילים הינם ממוקמים פיזית ומגבילים אותנו מבחינת עבודה וזמינות. מאידך שרתים בענן זמינים עבורנו 24/7/365 ונותנים מעטפת מלאה וזמינות שכל בעל עסק ו/או ארגון צריכים.
- עלויות – שרתים בענן מהווים פתרון כלכלי איכותי, הלכה למעשה אנחנו משלמים אך ורק על המשאבים בהם אנו משתמשים ואין צורך לשלם על “השרת” כולו מה שמהווה פתרון מושלם המותאם עבורנו. לרוב עבור שרתים וירטואליים בענן אנו נשלם תשלום חודשי קבוע בהתאם לצרכי המשרד שלנו ולמפרט איתו אנו נעבוד בענן.
- גיבויים בענן – שרתים בענן הינם שרתים המאובטחים ומגובים בצורה יום-יומית מסודרת, כך שבכל מקרה של תקלה ו/או איבוד קובץ נוכל לחזור אל המועד הרצוי ולאתר את החומר שאבד.
שרתים בענן – מה זה אומר?
שרתים בענן הינם שרתים וירטואליים אשר ממוקמים בחוות שרתים וירטואלית בענן. שרתים בענן הינם הפתרון האולטימטיבי והיעיל ביותר לשרתים הפיזיים המקומיים אותם אנו מכירים ובאמצעותו אנו יכולים ליהנות מגישה לשולחן העבודה העסקי מכל מקום ומכל זמן. כך שאם אתם ו/או אנשי החברה שלכם ירצו לגשת אל מסמכים שונים כאשר אינם בעבודה ונדרשים לתת טיפול מידי – יוכלו לעשות זאת דרך המחשב הפרטי שלהם ובזמן אמת.
אנו שמחים לספק פתרונות מתקדמים ושירותי ענן מקיפים בתחום השרתים הוירטואלים הכולל ניהול שרתים לצד תחזוקת שרתים.
צור קשר להתאמת פתרון עסקי המותאם במיוחד בשבילך
ניהול שרתים: סקירה מקיפה
ניהול שרתים הוא תחום רחב הכולל את כל הפעולות הדרושות כדי להבטיח את תפקודו התקין והבטוח של שרתים. פעולות אלו כוללות:
התקנה ותצורה:
- התקנת מערכת ההפעלה ותוכנות הדרושות על השרת.
- הגדרת הגדרות הרשת והאבטחה.
- יצירת חשבונות משתמש והגדרת הרשאות.
- התקנת עדכוני אבטחה ותיקונים.
ניטור ותחזוקה:
- ניטור ביצועי השרת וזיהוי בעיות פוטנציאליות.
- ביצוע תחזוקה שוטפת, כגון גיבוי נתונים וניקוי קבצים זמניים.
- פתרון תקלות ובעיות טכניות.
- שדרוג חומרה ותוכנה לפי הצורך.
אבטחה:
- הגנה על השרת מפני התקפות האקרים ופריצות נתונים.
- התקנת תוכנות אבטחה ותוכנות אנטי-וירוס.
- עדכון הגדרות האבטחה באופן קבוע.
- ביצוע בדיקות חדירה תקופתיות.
גיבוי ושחזור:
- גיבוי נתוני השרת באופן קבוע.
- פיתוח תוכנית לשחזור נתונים במקרה של אסון.
- בדיקת תוכניות הגיבוי והשחזור באופן קבוע.
ניהול רשת:
- ניהול תשתית הרשת של השרת.
- הגדרת הגדרות רשת ותקשורת.
- פתרון בעיות רשת.
- שדרוג ציוד רשת לפי הצורך.
ניהול משתמשים:
- יצירת חשבונות משתמש והגדרת הרשאות.
- ניהול סיסמאות משתמש.
- מעקב אחר פעילות המשתמשים.
- חסימת גישה למשתמשים לא מורשים.
ניהול משאבים:
- הקצאת משאבי מחשוב לשרת, כגון מעבד, זיכרון ואחסון.
- ניטור השימוש במשאבים וזיהוי בעיות צוואר בקבוק.
- שדרוג חומרה לפי הצורך.
ניהול תוכנות:
- התקנת תוכנות הדרושות על השרת.
- עדכון תוכנות באופן קבוע.
- הסרת תוכנות שאינן בשימוש.
- הגנה על תוכנות מפני תוכנות זדוניות.
ניהול רישיונות:
- רכישת וניהול רישיונות תוכנה.
- מעקב אחר תאריכי תפוגה של רישיונות.
- חידוש רישיונות לפי הצורך.
ניהול תקציב:
- תכנון ותקציב הוצאות ניהול השרתים.
- מעקב אחר הוצאות וזיהוי חריגות.
- חיפוש דרכים לחסוך בעלויות.
ניהול צוות:
- ניהול צוות עובדים האחראים על ניהול השרתים.
- הקצאת משימות ותפקידים.
- מתן הדרכה ותמיכה לצוות.
- הערכה ותגמול עובדים.