קשה להודות אבל לפעמים זה המצב – הענן לא מספק את הסחורה.
יותר מידי פעמים פתרון הענן הקיים לא מספק את הסחורה ומעכב את הארגון.
מעבר לקושי הטכני, צוואר הבקבוק הזה פשוט מאט את הארגון, מבזבז זמן לעובדים ומייצר המון תסכול.
הענן איטי, יש נפילות או ניתוקים מהענן והתמיכה איטית מידי.
הגיע הזמן להתקדם!
הגיע הזמן לבחור בפתרון ענן מהיר, מאובטח, יציב.
הגיע הזמן לקבל מענה מהיר ממרכז שירות עם צוות מקצועי ואדיב.
הגיע הזמן לקבל שירותי תחזוקה ייזומה, גיבויים, בדיקות שחזור בצורה רצינית שוטפת וייזומה.
למה הענן שלכם איטי?
רוב הפעמים הסיבות לאיטיות הן ממש ממש פשוטות –
בחירת תשתיות לא מספיק מהירות.
תקשורת לא מתאימה ובעיקר רוחב פס לא מספק.
מחסור במשאבים בענן – אין מספיק מעבדים, זיכרון או נפח דסק.
תכנון והתקנה לא נכונים של הענן, העמסת תפקידים, אפליקציות ומשתמשים על שרת יחיד במקום חלוקת עומס בין שרתים שונים.
אז מה עושים?
תמיד כדאי לבדוק ולנסות לשפר אבל לפעמים – פשוט מתקדמים הלאה.
היתרון בסביבת ענן הוא שניתן יחסית בקלות לבצע מעבר לפתרון ענן חדש שיעבוד מהיר ויציב.
איך עובד תהליך המעבר לשרת ענן חדש?
האמת שזה נשמע מפחדי אבל אחרי מאות פרויקטים מוצלחים לנו זה פשוט !
אנחנו מבצעים עבורכם את הכול תחת מעטפת אחת ואחריות מלאה –
- אפיון התצורה הקיימת, הבעיות הקיימות, צרכי הארגון
- תכנון תצורה חדש של תקשורת, אבטחה ומשאבי ענן
- אישור הצעת מחיר לענן החדש יחד עם שירותי תחזוקה ותמיכה
- שיחות ותאומים מול ספקי תוכנה ותקשורת
- הקמה של סביבת הענן החדשה, ביצוע בדיקות והכנות למעבר
- ביצוע מעבר אמת ותמיכה לאחר המעבר
למעשה עד סיום מעבר האמת אתם ממשיכים לעבוד בסביבת הענן הקיימת שלא מושפעת כלל מתהליך המעבר.
כמה זמן זה לוקח?
יותר מהר ממה שאתם חושבים.
במקרים הפשוטים – כמו שרת יחיד של פריוריטי בענן – המעבר מתבצע תוך יום / יומיים.
מקרים מורכבים יותר – יכולים לקחת בין שבוע לשלושה שבועות תלוי בעיקר בקצב ובזמינות שלכם לתהליך.
נשמע מעניין, מה עכשיו?
פשוט ליצור איתנו קשר.
נשמח לתאם שיחה, להבין את הצרכים שלכם ולתמחר ענן מהיר ויציב שייקח אתכם קדימה.