שירותי מחשוב למשרדי עריכת דין
מעטפת מלאה לשירותי מחשוב מתקדמים עבור עורכי דין
משרדי עריכת דין הם מקום לחוץ. העבודה חייבת לתקתק. הגדשות חייבות לצאת במועד. בצורה הכי פשוטה המשרד מחייב עבודה זמן ואם מערכות המחשוב איטיות או מושבתות לא ניתן לעבוד.
בנוסף גם הרגישות של שמירה על המידע, חומרים של לקוחות, מסמכים רגישים, הסכמים וכו או קריטי. זליגה של מידע יכולה לפגוע במוניטין בצורה קשה ולייצר נזק משמעותי, תדמיתי ועסקי.
לאחר 20 שנות עבודה ומתן שרות למיטב משרדי עורכי הדין, אנחנו כבר מכירים את מערכות המידע ואת תהליכי העבודה, את רגישות המיילים ואת הצורך בתמיכה דחופה כשצריך.
נכון כל משרד שונה ובכול זאת אנחנו מכירים את הצרכים שלכם הייטב –
- התקנה ותמכיה במערכות ניהול – קומיט / עודכנית / משפטית
- עבדוה בשולחן עבודה מרוחק בצורה מאובטחת מחוץ למשרד
- שיתוף קבצים
- שירותי דואר 365
- שיחות ודיאו על בסיס TEAMS / ZOOM
- חתימת מסמכים ועבודה עם כספות
- מערכות תגמול וחלוקת רווחים
מה כולל השירות ?
- מנהל רשת וטכנאים במיקור חוץ לפי הצורך
- מרכז תמיכה למשתמשים
- הפעלת נהלי תחזוקה ייזומה למערכות המחשוב
- מתן מענה לנושאי אבטחת מידע וסייבר
- זמינות 24/7
- ליווי IT בהטמעה והפעלה של מערכות מידע ותקני אבטחה חדשים
אם גם אתם רוצים להנות מפתרונות מחשוב שעובדים, להתרכז בעריכת דין ולא בתקלות מחשוב – צרו איתנו קשר.