רן גבעון, מנכ"ל משותף
השותף שאומר תמיד כן
אחראי על אי-הסדר בחברה
תחביב ידוע: הפיכת חלומות מורכבים לפתרונות מחשוב אלגנטיים שבאמת עובדים
הרוח הטכנולוגית של החברה ויזם בנפשו
איל גבעון, מנכ"ל משותף
השותף שאומר תמיד לא
חובב סדר, ניקיון ונהלי עבודה
אמרה נפוצה: “בשביל זה כתבנו נוהל – תעבדו לפי הנוהל ואז תחזרו אלי עם הצלחות”
בעיקר משתדל לא להפריע לאף אחד אחר
לירון יונגרייס, מנהל צוות הפיתוח
מנהל את צוות הפיתוח של החברה
יורד לפרטי הפרטים של התכנון ומתעקש להגדיר לוחות זמנים ריאליים למשימות
שונא לשמוע את המילים “יהיה בסדר” או “אל תדאג”
אמיר רוזנפרל, מנהל מרכז תמיכה
מנהל טכנולוגי של צוות התמיכה
אם אין לחץ ולפחות 5 תקלות קריטיות הדורשות מחקר מעמיק מעדיף לשבת בבית ולצפות בסדרות וסרטים.
שאדי זחאלקה מנהל תחום IT
מנהל את תחום ה IT בחברה. אחרי על תכנון וביצוע פרויקטים וניהול מקצועי של הצוות והלקוחות.
האיש הכי זמין בעולם שיהפוך את העולם עבורכם עד שהכול יעבוד חלק.
מנהלת המשרד - מרגלית מלבר
לא נעים להודות אבל בתכלס מנהלת את החברה בפועל. אחראית על הכול כולל הכול, הצעות מחיר, גיוס כח אדם, מנהלות, ספקים וכל השאר.
משפט מייצג “באמת עדיף לך להכין קפה לבד”

נטלי כריחלי מנהלת מרכז תמיכה
מנהלת ביד רמה את מרכז התמיכה, קריאות השירות והתומכים.
אשת מקצוע ושירות מהשורה הראשונה.
דואגת לוודא שכל תקלה נפתרת עד הסוף ולא חוזרת.

מנהלת שירות לקוחות
חלק חשוב מתהליך העבודה השוטף אצלנו הוא פשוט להיות זמינים ולהקשיב ללקוחות.
מנהלת שירות הלקוחות אחראית על מתן מענה ללקוח, זירוז נושאים, פתרון תקלות והצעות ייעול.