אין זה משנה אם אתה בעליו של עסק קטן או מנהל בארגון בסדר גודל דומה, הבעיה הבאה בוודאי מוכרת לך אישית: משום מה, לעיתים קרובות, לאחר חלוקת התקציב למשאבים הנדרשים בארגון, לא נשאר תקציב מספק לשירותי IT – השירותים הטכניים הקשורים לתכנון, הקמה ותפעול של מערכת המחשוב בעסק ובארגון. הבעיה בולטת במיוחד בארגונים בהם מיוצג כל אחד מהמשאבים הנדרשים ע”י איש מקצוע ומנהל תחום (למשל, משאבי אנוש) ה”דורשים” את התקציב הנחוץ להם, בעוד תחום ה-IT נותר מיותם וזנוח, מתוך נקודת החשיבה (המוטעית, כמובן) שבאורח פלא, מערכת המחשוב פועלת “מעצמה”, המדפסות מגדירות את עצמן, והמשתמשים כבר ימצאו פתרון כלשהו לבעיה המציקה להם.
IT – בעין מקצועית
ניהול נכון של IT ארגוני או עסקי, איננו דבר של מה בכך: בחירת הפתרונות הטכנולוגיים העונים על צרכי הארגון, התקנת תוכנות ומערכות הפעלה, פיתוח יישומי מידע מיוחדים, תחזוקה ותמיכה, אלה הם רק מעט מהאלמנטים המרכיבים ניהול IT מושכל ויעיל. עבור הארגונים הגדולים, נפתרת הבעיה בהצבת תקן של איש/מנהל IT מקצועי, אשר לוקח על עצמו את כל כאב הראש הכרוך בהפעלה הטכנולוגית של הארגון. אולם, כידוע, בארגונים קטנים, בהם התקציב מצומצם, לרוב, אין אדם מיוחד שזה תפקידו, וכך, מוצא את עצמו, למשל, משה מהנה”ח, פותר בעיות מחשוב, בין סגירת חודש אחת למשניה. מצב זה, לא רק שאיננו מאפשר למשה לעסוק בתפקידו (הנהלת החשבונות) במלוא תשומת הלב הנדרשת, אלא מאחר וזה איננו תחום ההתמחות שלו, משה עלול לגרום לנזקים ממשיים למערכת המחשוב עצמה.
IT חיצוני – פתרון גדול במחיר מצומצם
הפתרון עבור ארגונים קטנים, אשר תקציבם איננו מאפשר להם תקצוב תקן מוגדר וקבוע לאיש IT, נמצא ב-OutSourcing – פתרונות מחשוב במיקור חוץ. מיקור החוץ מאפשר לארגון הקטן לקבל את כל שירותי הייעוץ, אפיון, תכנון, הקמת המערכת, תפעול והתמיכה למשתמשי המערכת, בדיוק ברמה ובזמינות לה זוכה הארגון הגדול, אבל בתקציב מצומצם יותר. פתרון זה, אף חוסך לארגון את ה’ויה דולורוזה’ הכרוכה בסינון מועמדים מתאימים לתפקיד, ראיונות, בדיקת יכולות וידע, התאמה חברתית וכד’.
העבר את הדאגות שלך אלינו
שירותי מיקור החוץ של ERG מכילים רמות שונות של שירותים ופתרונות, אשר נתפרים עבור כל ארגון בנפרד ובמיוחד. מנהל הלקוח המקצועי שלך מטעמנו יכול לייעץ לך בתחומים ותהליכים בסיסיים (כיעוץ בבחירת תשתיות המחשוב המתאימים לך, ליווי קבלת החלטות הנוגעות למחשוב, רכש של חומרה, תוכנה ורישוי ועוד). אנשי יחידת שירותי המומחה המנוסים שלנו יכולים לסייע לך בייעוץ והכוונה בנושאי תקשורת, אבטחת מידע בארגון, דואר ומערכות מידע. צוות השטח ומרכז התמיכה שלנו משתפים פעולה, בזמינות של 7/24, כדי להעניק לארגון ולמשתמשיו פתרונות טכניים לבעיות בזמן אמת, בין אם בארגון עצמו או דרך טלפון, מיילים והודעות SMS. לנוחותך, אף עיצבנו מספר דרכי התקשרות עסקיות (ריטיינר חודשי, בנק שעות או תשלום לפי צריכה), מביניהן, תוכל לבחור את הנוחה ביותר לארגון שלך.